FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Pytanie:

Dlaczego ColorNavigator nie rozpoznaje czujnika ColorMunki?

Odpowiedź:

Gdy zainstalowana jest dołączona do ColorMunki (ColorMunki Design, ColorMunki Photo) wersja oprogramowania 1.1 lub późniejsza, oprogramowanie blokuje czujnik ColorMunki i ColorNavigator nie może go rozpoznać.

W przypadku systemu MacOS, przed uruchomieniem ColorNavigatora należy otworzyć “X-Rite Devices” i usunąć zaznaczenie przy polu wyboru ColorMunki w Preferencjach systemu. Pamiętaj, aby ponownie wstawić zaznaczenie, jeśli będziesz korzystać z oprogramowania ColorMunki.
Uwaga: Przy restarcie systemu MacOS, zaznaczenie zostanie ponownie wstawione automatycznie.

W przypadku systemu Windows, przed uruchomieniem ColorNavigatora należy otworzyć “X-Rite Device Services” i usunąć zaznaczenie przy polu wyboru ColorMunki w Panelu sterowania.  Pamiętaj, aby ponownie wstawić zaznaczenie, jeśli będziesz korzystać z oprogramowania ColorMunki.
Uwaga: Przy restarcie systemu operacyjnego, zaznaczenie zostanie ponownie wstawione automatycznie.