W imieniu naszego Partnera – Medikon Polska zapraszamy na konkurs i event fotograficzny BITWA MISTRZÓW, organizowany z okazji 15-lecia działalności firmy Medikon Polska Sp. z o.o.. Wydarzenie odbędzie się w dniach 6-7 listopada 2015 w Studio Vidoq, przy ul. Żupniczej 17 w Warszawie.

motyw

FORMUŁA WYDARZENIA

Bitwa Mistrzów to dwudniowy event i konkurs fotograficzny organizowany z okazji 15 urodzin firmy Medikon Polska. Impreza ma formułę reality show przeplatanego elementami foto-warsztatów, prezentacjami i dobrą zabawą. Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody (m.in. lampa mobilna Fomei Digitalis Pro S400 DC, monitor EIZO CS240, voucher na 1-dniowy wynajem studia Vidoq, zestaw radiowego wyzwalania lamp oraz skaner Epson v550).

Konkurs jest podzielony na trzy etapy:

Pierwszy etap obejmuje zgłoszenie do konkursu i wyłonienie grupy Uczestników zakwalifikowanych do drugiego etapu. Aby zgłosić swój udział w Konkursie należy zarejestrować się wypełniając formularz rejestracji dostępny pod adresem http://bit.ly/zapisy_Bitwa_Mistrzow oraz w odpowiedzi na otrzymanego maila potwierdzającego rejestrację przesłać od 3 do 5 zdjęć w formacie *.jpg, które nie przekraczają 1Mb każde i których autorem jest Uczestnik. Tematyka zdjęć jest dowolna. Spośród zarejestrowanych Uczestników Konkursu Organizatorzy wyłonią grupę 10 osób, które zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu – półfinału Konkursu. Elementem decydującym będzie wartość artystyczna zdjęć.

Drugi etap to półfinał konkursu. W dniu półfinału zakwalifikowani Uczestnicy zostaną podzieleni drogą losowania na dwie grupy, nad którymi opiekę merytoryczną będzie sprawował losowo wybrany fotograf (Karol Tomaszewski lub Grzegorz Szafruga). Uczestnik każdej grupy będzie realizować indywidualną sesję fotograficzną. Temat sesji zostanie ogłoszony przez Organizatorów w dniu półfinału. Efektem pracy każdego Uczestnika będzie wybrane przez niego zdjęcie, które zostanie opublikowane i poddane głosowaniu w mediach społecznościowych. Dodatkowo zdjęcia te zostaną wydrukowane i zlicytowane, a dochód zasili konto Fundacji Trzeba Marzyć. Dwóch Uczestników, którzy zbiorą największą liczbę głosów internautów zostanie zakwalifikowanych do etapu trzeciego.

Trzeci etap to finał Konkursu. W dniu finału dwójka finalistów będzie rywalizować ze sobą wykonując określoną studyjną sesję fotograficzną. Temat sesji zostanie podany w dniu finału. Czas na wykonanie sesji będzie limitowany. Sesja będzie obejmować ustalenie koncepcji sesji, zlecenie wykonania make-up’u wizażystce, samodzielną budowę scenografii z elementów i przy użyciu narzędzi dostarczonych przez Organizatorów oraz samodzielne wykonanie 36 zdjęć zgodnych z tematem sesji przy użyciu sprzętu oświetlenia studyjnego dostarczonego przez Organizatorów. Uczestnik zgłosi tylko jedno zdjęcie do finału, które zostanie poddane głosowaniu internautów w mediach społecznościowych. Uczestnik, który uzyska większą liczbę głosów zostanie zwycięzcą Konkursu. Finałowe zdjęcia (podobnie jak półfinałowe) zostaną wydrukowane i zlicytowane, a dochód zasili konto Fundacji Trzeba Marzyć.

PROWADZĄCY

Grzegorz Szafruga

Fotograf specjalizujący się w fotografii reklamowej i studyjnej. Ponad 13 lat z aparatem w ręku, a od 8 głównie w studio. Fotografuje od mody po kampanie zespołów sportowych czy samochody. Zwolennik starej szkoły fotografii zakochany w świetle i jego możliwościach.

Karol Tomaszewski

Fotograf, dyrektor artystyczny, operator, jeden z założycieli Grupy Vidoq. Przez lata pracujący na pograniczu filmu, telewizji i eventów. Zdobyte doświadczenia wykorzystuje na co dzień w pracy fotografa. Znajomość rożnych technik pozwala mu tworzyć skomplikowane obrazy i podejmować się nawet najbardziej wymagających projektów, które pozwalają tworzyć nową jakość. Praca ze światłem jest jego pasją – ciągle poszukuje nowych form wykorzystania światła w fotografii i filmie. Lubi eksperymentować i łączyć różne formy plastyki obrazu.

PLAN WYDARZENIA

DZIEŃ 1 – Piątek – 6 listopada 2015

Pierwszy dzień, czyli eliminacje. Pod okiem Karola Tomaszewskiego i Grzegorza Szafrugi uczestnicy rywalizacji, podzieleni na dwie grupy, zmierzą się na naszym studyjnym ringu wykonując sesję zdjęciową. Głosowanie w mediach społecznościowych wyłoni finalistów.

DZIEŃ 2 – Sobota – 7 listopada 2015

W transmitowanym na żywo finale, walcząc z presją czasu, każdy z pretendentów zrealizuje sesję fotograficzną od A do Z. Samodzielnie opracuje jej koncepcję, przygotuje scenografię i zadecyduje o tym, jak ma wyglądać jego modelka. Na wykonanie zadania będzie miał 60 minut i 36 klatek. Publiczność w studio oraz internetowa widownia wybiorą zwycięzcę.

Wielkiemu finałowi będą towarzyszyły panele warsztatowe, prezentacje sprzętu na stoiskach Partnerów i inne atrakcje. Zdjęcia wykonane podczas półfinału i finału będą licytowane na rzecz Fundacji Trzeba Marzyć (http://www.trzebamarzyc.org/) przez kilka dni po zakończeniu imprezy.

NAGRODY

Za zajęcie pierwszego miejsca w Konkursie Uczestnik otrzyma:

Za zajęcie drugiego miejsca w Konkursie Uczestnik otrzyma:

REGULAMIN I ZAPISY

W konkursie mogą wziąć udział fotografowie spełniający warunki określone w regulaminie.

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: http://bit.ly/regulamin_Bitwa_Mistrzow

Aktualne informacje na temat wydarzenia będą aktualizowane na bieżąco na profilu: https://www.facebook.com/BitwaMistrzow

 

ORGANIZATORZY I PARTNERZY

Organizatorzy: Medikon Polska Sp. z o.o., Grupa Vidoq, SkylightStudio, Fomei.

Partnerzy wydarzenia: Eizo, Datacolor, DNP, Epson, Sihl, Fundacja Trzeba Marzyć.