
Monitory EIZO zakupione w sieci Autoryzowanych Partnerów Handlowych, objęte są ROZSZERZONĄ GWARANCJĄ EIZO Exclusive Service.
Listę placówek, należących do sieci Autoryzowanych Partnerów Handlowych znaleźć można w zakładce „Gdzie kupić”.
Jedynym Autoryzowanym Dystrybutorem produktów marki EIZO w Polsce jest firma ALSTOR Sp.j., która współpracuje z siecią Autoryzowanych Partnerów Handlowych.
W poniższej tabeli znajdą Państwo zestawienie głównych różnic pomiędzy warunkami gwarancji, jakie oferuje producent oraz rozszerzoną gwarancją EIZO Exclusive Service oferowaną przez ALSTOR w Polsce:
Rozszerzona Gwarancja EIZO Exclusive Service |
Gwarancja Producenta (ograniczona) |
|
CZAS GWARANCJI | 5 LAT NA CAŁY MONITOR (pod warunkiem, że monitor nie przepracował więcej niż 30.000 godzin) |
3 LATA gwarancji na panel i świetlówki POD WARUNKIEM:
5 LAT gwarancji na pozostałe komponenty monitora. Dla wszystkich monitorów z serii FlexScan EV oraz FORIS, które wyprodukowano po 1 czerwca 2012, gwarancja na panel LCD wynosi 5 lat lub 30.000 przepracowanych godzin. Dla monitorów CG319X, CG279X, CG2730, CG247X, CG2420, CS2740, CS2731, CS2420, CS2410 gwarancja na wszystkie komponenty wynosi 5 lat lub 30.000 przepracowanych godzin. |
KRES GWARANCJI | Rozpoczyna się W DNIU ZAKUPU MONITORA PRZEZ UŻYTKOWNIKA KOŃCOWEGO. | Rozpoczyna się OD DATY ZAKUPU MONITORA PRZEZ PIERWOTNEGO NABYWCĘ.* |
MIEJSCE ZGŁOSZENIA REKLAMACJI | Użytkownik składa reklamację drogą elektroniczną na stronie dystybutora. | Użytkownik składa reklamację wyłącznie u Sprzedawcy. |
SPOSÓB DOSTARCZENIA REKLAMOWANEGO URZĄDZENIA | Reklamowane urządzenie zostanie dostarczone do Serwisu Alstor BEZPŁATNIE, za pośrednictwem kuriera, w ramach usługi door-to-door. | Reklamowane urządzenie zostanie dostarczone do Sprzedawcy na własny koszt i odpowiedzialność. |
CZAS NAPRAWY | Maksymalnie 14 DNI | BRAK GWARANTOWANEGO CZASU NAPRAWY |
PROCEDURA REKLAMACJI |
|
|
DOKUMENT POTWIERDZAJĄCY GWARANCJĘ | Karta gwarancyjna Alstor z hologramem wypełniona przez Autoryzowanego Partnera Handlowego wraz z dowodem zakupu. | BRAK AUTORYZOWANEJ karty gwarancyjnej |
OPCJE SERWISOWE | Użytkownik ma możliwość wykupu opcji serwisowych, obejmujących np. dostarczenie urządzenia zastępczego na czas naprawy. Warunki ustalane są indywidualnie z serwisem Alstor. | BRAK |
* Lub od daty produkcji monitora, gdy nie ma dokumentów poświadczających datę i miejsce zakupu monitora.
Warunki gwarancji EIZO Exclusive Service oferowanej przez ALSTOR w Polsce dotyczą wyłącznie monitorów EIZO zakupionych w sieci partnerskiej, pozostałe monitory EIZO objęte są Gwarancją Producenta (ograniczoną).