
Spółki EIZO wspierają lokalne społeczności w swoich krajach i biorą czynny udział w ich rozwijaniu, m.in. poprzez sponsoring i darowizny.
Gdy świat opanowała pandemia koronawirusa, EIZO podjęło zdecydowane działania, by wyjść naprzeciw potrzebom lokalnych społeczności, zwłaszcza w zakresie rozwiązań medycznych.
Produkcja strojów pielęgniarskich dla brytyjskiej służby zdrowia
EIZO wsparło projekt Lyndy Yong, założycielki marki ubraniowej Lynda Yong Couture, pomagając w produkcji 2 tysięcy strojów pielęgniarskich dla personelu NHS (publicznego systemu ochrony zdrowia w Wielkiej Brytanii).
Produkcja kombinezonów do ochrony osobistej
EIZO nawiązało współpracę z Lyndą Yong i zarządzającą szpitalami fundacją FHFT (Frimley Health NHS Foundation Trust), aby wesprzeć produkcję ponad 8 tysięcy kombinezonów do ochrony osobistej dla personelu NHS. EIZO udostępniło też nieużywane piętro swojego budynku biurowego na potrzeby produkcji.
Stabilne dostawy monitorów na rynku medycznym
Pomimo trudnych okoliczności EIZO GmbH podwyższyło swoją zdolność produkcyjną w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na monitory wyświetlające USG płuc.
Monitory do diagnostyki COVID-19
EIZO GmbH podarowało monitory medyczne lokalnym ośrodkom diagnostycznym zajmującym się COVID-19.
Darowizna dla niemieckiego Czerwonego Krzyża
EIZO Europe GmbH przekazało 5 tys. euro niemieckiemu Czerwonemu Krzyżowi (Deutsches Rotes Kreuz) na zakup zaopatrzenia niezbędnego do walki z pandemią COVID-19.
Przyłbice zaprojektowane przez EIZO
Korzystając z porad specjalistów w dziedzinie medycyny, EIZO zaprojektowało przyłbice zapewniające skuteczną ochronę przed infekcjami przenoszonymi drogą powietrzną i podarowało je miejscowym placówkom medycznym.
Oprócz produkcji monitorów diagnostycznych niezbędnych do wczesnego wykrywania nowotworu piersi EIZO uczestniczy w konferencjach akademickich i innych inicjatywach poświęconych tej tematyce.
EIZO zorganizowało również Dzień Różowej Wstążki, obchodzony w oddziałach firmy na całym świecie. Tego dnia pracownicy założyli różowe ubrania albo akcesoria, aby zwiększyć społeczną świadomość i pogłębiać nasze zrozumienie tej choroby. EIZO przekazało również darowiznę na kampanię Różowej Wstążki.