foto stuff

Profesjonalne rozwiązania do edycji i retuszu fotografii

W monitorach ColorEdge stosowane są najbardziej zaawansowane technologie obrazowania stworzone przez inżynierów EIZO, dzięki czemu monitory wyświetlają kolory dokładnie w taki sposób, w jaki Ty będąc fotografem, powinieneś je widzieć. Umożliwiają kalibrację sprzętową dzięki dołączanemu dedykowanemu oprogramowaniu z możliwością precyzyjnej regulacji obrazu na poziomie retuszu. Pozwala to na odwzorowanie barw, z jedynie minimalnymi odchyleniami, aby fotografowie i każda inna osoba korzystająca z systemu zarządzania barwą mogła skalibrować swoje urządzenia do tych samych ustawień, unifikując środowisko pracy.

16-bitowa tabela Look-Up Table do dokładnego reprodukowania odcieni skóry

Aby uzyskać najbardziej dokładne z możliwych odzwierciedlenie kolorów, EIZO opracowało swój autorski układ ASIC. Dzięki niemu, krzywa gamma każdego monitora jest indywidualnie regulowana na etapie jego produkcji. Dokonywane są pomiary wartości gamma dla kolorów podstawowych R, G oraz B w zakresie 0-255, a następnie przy użyciu 16-bitowej tabeli barw LUT wybieranych jest 256 najbardziej odpowiednich odcieni. Funkcja ta sprawia, że odcienie skóry, tak bardzo ważne w fotografii, są wyświetlane zgodnie z intencjami i z płynnymi przejściami tonalnymi.

Weryfikacja zdjęć podczas sesji zdjęciowej

Korzystając w studio fotograficznym ze skalibrowanego monitora ColorEdge, możesz precyzyjnie sprawdzić, jak wygląda kompozycja kolorystyczna dokonanego właśnie ujęcia.

Przewidywalne kolory na dowolnym medium

Wiedząc, że pewne treści publikowane są na wielu różnych rodzajach drukowanych i cyfrowych mediów, istotne jest posiadanie wiedzy, jak klient będzie widział kolory. Monitory ColorEdge i dostarczane w komplecie oprogramowanie ColorNavigator pozwolą Ci to sprawdzić, ponieważ zaprojektowano je zarówno z myślą o softproofingu, jak i o emulacji barw wyświetlanych na różnych urządzeniach cyfrowych. Tak więc, teraz możesz „przewidzieć”, jaki kolor będą widzieć klienci, niezależnie od tego, czy materiały zostaną wydrukowane (np. ulotki, albumy) czy zostaną wyświetlone na ekranie notebooka, tabletu, a nawet smartfona.